הבחירות המקומיות: עימות בין שרי האוצר והביטחון

    מוטי הלפרין No Comments on הבחירות המקומיות: עימות בין שרי האוצר והביטחון

    פרסום ראשון: דיון סוער במיוחד בישיבת הממשלה בין שר האוצר סמוטריץ' לשר הביטחון יואב גלנט בעניין הבחירות לרשויות המקומיות. סמוטריץ: "למה משרד הביטחון לא מתערב בנושא? זה חשוב למילאומניקים". גלנט: "מבחינה ביטחונית אין בעיה לשחרר אותם להצביע"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד כ-6 שבועות צפויות להתקיים הבחירות לרשויות המקומיות, כאשר עשרות אלפי משרתי מילואים לוחמים בחזיתות השונות, חלקם מועמדים ברשימות לרשויות וחלקם פעילים בקמפיינים השונים. ברקע הלחץ הכבד מצד הציונות הדתית על משרד הפנים לדחות את קיום הבחירות למועד מאוחר יותר, לאחר תום המלחמה, אנו מביאים בפרסום ראשון דיון סוער במיוחד הבוקר בישיבת הממשלה בעניין זה.

    בעיצומה של הישיבה, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' דורש את דחיית הבחירות, ופונה לשר הביטחון יואב גלנט: "למה משרד הביטחון לא מתערב בנושא? זה חשוב למילאומניקים". שר הביטחון נמנע מלהתייחס והשיב: "מבחינה ביטחונית אין בעיה לשחרר אותם להצביע".

    שר האוצר סמוטריץ': "מה הקשר עניין פרוצדורלי? הם דורשים שידחו את הבחירות". שר הביטחון גלנט: "העניין חונה אצל משרד הפנים".

    שר האוצר סמוטריץ': "ולכן? אם יש משהו שקשור למילאומניקים ולא שייך למשרדך – אתה לא תתערב?". ברקע – לחצים פוליטיים כבדים של ראשי הרשויות שלא לדחות.



    0 תגובות